Bezorgdienst
Al onze leveringen worden door PostNL bezorgd. Wij streven ernaar om uw producten dezelfde dag van uw betaling (vóór 18.00u) verzendklaar te maken en te versturen. We versturen de pakketten alleen op doordeweekse dagen. Het kan voorkomen dat een product niet voorradig is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en zal het verschuldigde bedrag op uw rekening worden teruggeboekt of u kunt een vervangend product uitzoeken.
Verzend- en verpakkingskosten
Voor de verpakkings- en verzendkosten wordt een bijdrage gerekend. Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij vaste bedragen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies hoeveel deze kosten zijn. (brievenbus of grotere pakketten tarief). Voor zendingen binnen Nederland geld een standaard tarief vanaf € 5,- (tenzij anders aangegeven). Buiten Nederland gelden variabele verzendkosten. Voor meer info over verzendkosten kunt u altijd mailen naar info@sceneryenzo.nl
PostNL
Pakketten die binnen Nederland met PostNL verstuurd worden, zijn meestal binnen 1 heel soms 2 werkdagen na het aanbieden op het postkantoor door ons, bezorgd op de plaats van bestemming.
U krijgt van ons een Track & Trace code opgestuurd, waarmee u uw pakket kunt volgen, zodra wij het op het postkantoor hebben aangeboden.
De kosten voor het versturen naar overige landen hangen af van het gewicht van het pakket (wordt berekend door ons systeem terwijl u afrekent).
Retourneren en defecten
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 14 dagen schriftelijk contact op te nemen met Scenery en Zo en het volgende formulier in te vullen: Retourenformulier